Geheugen van de West

Bekijk de videoberichten van zes Westgangers door rechts op de afbeeldingen te klikken

Veel mariniers en hun families hebben een speciale band met de eilanden Aruba en Curaçao. Het Mariniersmuseum wil hun herinneringen verzamelen in het 'Geheugen van de West'. Door middel van reünies gaan zij dit geheugen vullen. Het museum kan daardoor de kennis uitbreiden en als het even meezit collectie verwerven en de Westgangers hebben een leuk weerzienIedere Westganger wordt dan ook vriendelijk verzocht als het kan 1 foto mee te nemen.

De reünies zijn op de volgende data:

Zaterdag 24 maart 2012- Aruba ’90 - ‘00 (opgeven kan nog tot en met 12 maart)
Zondag 25 maart 2012 – Curaçao ’90 - ‘00
Zaterdag 12 mei 2012  - Aruba ’00 - heden
Zondag 13 mei 2012 – Curaçao ’00 - heden

Het tijdstip hangt af van het aantal deelnemers. Enkele weken vantevoren ontvangt u van ons een uitgebreide informatiebrief.

Deelname aan de reünie is kosteloosDit is exclusief de entree voor het museum. Indien u een veteranenpas, defensiepas, Rotterdampas, museumkaart of vriendenpas heeft, is de toegang gratis. Verder gelden de reguliere toegangsprijzen voor het museum. U wordt welkom geheten met een kopje koffie of thee. Tegen een vergoeding zijn er hapjes en drankjes verkrijgbaar.

Wilt u uw oude maten en hun families ontmoeten en samen herinneringen ophalen aan uw tijd in de West? Meldt u dan aan door te bellen met 010 - 412 96 00 of door een e-mail te sturen naar:

Greetings from AYO Antillen - jaren '50
Greetings from AYO Antillen - jaren '60